Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

wtorek, 11 lutego 2014

Leeyum

Imagin dla: @Kasia@ tak wiem długo czekałaś ;)
Postanowiłam, że ten imagin będzie też fantasty tak jak poprzedni z Zayn'em.
Znałam się z One Direction jeszcze przed tym jak poszli do X-Factor'a. Harry jest moim chłopakiem od 7 miesięcy. Chłopacy o tym wiedzą. Wiemy o sobie wszystko. No przynajmniej ja o nich, bo oni o mnie to już tak nie do końca. Nie wiedzą o istotnej rzeczy. Mianowicie nie wiedzą, że jestem czarownicą. Magia, inny wymiar, wszystko czego chcesz itp. itd. Chciałam im o tym powiedzieć, ale nie wiem jak. Ostatnio wrócili z trasy koncertowej i postanowiłam im to powiedzieć właśnie teraz. Zmierzam właśnie do ich villi. Boję się tej rozmowy nie wiem jak zareagują na to, że chce im  powiedzieć o Świecie Nocy.
*Oczami Liam'a*
-Nie możemy tego przed nią ukrywać w końcu się dowie!-krzyknąłem po raz kolejny tego dnia
-Nie Liam! Dobrze wiesz co jej i nam będzie w tedy groziło! ŚMIERĆ!-odkrzyknął mi Louis
-Mam to w dupie!
-Kurwa! Nie kłóćcie się!-warknął Harry
-Nie wtrącaj się Styles!-Krzyknąłem na niego
Nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.
-Wy ochłońcie, a ja otworzę ok?-zapytał Styles
-Jasne-powiedzieliśmy równo z Louis'em, a reszta zespołu się nam przyglądała
*Oczami Harry'ego*
Otworzyłem drzwi i ujrzałem w nich (T.I.)
-Cześć kochanie-powiedziała
-Hej kotku
 
-Chodźmy do nich-chwyciłam go za rękę
-Ok
-Hej (T.I.)
-Hej!
-Muszę wam coś powiedzieć-powiedziała moja księżniczka
-Wal śmiało-powiedział Liam
-Widzicie nie jestem człowiekiem ja....ymmmm....no
-Świat Nocy-powiedział nagle Zayn
*Oczami (T.I.)*
-Świat Nocy-powiedział Zayn
-Co?-zapytałam z niedowierzaniem
-Świat Nocy-powtórzył Harry
W tym momencie zemdlałam.
                                                   *          *           *             *
Otworzyłam po woli oczy. Nic nie pamiętam. Ujrzałam Harry'ego.
-Co się stało?
-Zemdlałaś
-Gdzie jestem?
-U nas w villi
-Aha gdzie reszta?
-W salonie
-Chodźmy do nich
-Ok tylko po woli
Zeszliśmy na dół do chłopaków.
-A więc jestem czarownicą należę do Świa...-przerwał mi Liam
-Wiemy co to Świat Nocy (T.I.). Też do niego należymy.
-Jesteśmy wampirami-dokończył Niall
-C...oo...o Co?
-Tak
 
-(T.I.) jeszcze coś-zaczął Liam-Harry pewnie się wkurzy, ale...-zaczęłam czytać w jego myślach o Fuck! On mnie kocha! Nie zdążył nic powiedzieć, bo wpiłam się w jego usta.

-Też cię kocham Liam
-Uff.. Dzięki (T.I.)-powiedział uradowany Harry
-Co?-zapytałam
-Ja też kocham kogoś innego ułatwiłaś mi to
-I wszyscy szczęśliwi-powiedziałam
-Dokładnie-potwierdził Harry
Koniec








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***