Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

niedziela, 9 marca 2014

Co mam zrobić?

Hej! Martwi mnie ilość komentarzy na moim blogu... Na przykład imagin z Lou cz1 ma 24 wyświetlenia, a tylko jedna osoba skomentowała ten post ;c Mam do was pytania
1) Mam usunąć tego bloga?
2) Mam go zawiesić?
3) Jeśli nie zawieszę ani usunę bloga będziecie komentować?
4) Dodawać zwykłe imaginy czy +18?
To już nie jest pytanie.
5) Jeśli co najmniej 5 osób nie skomentuje tego posta to usuwam lub zawieszam bloga! 
6) Jeśli tutaj będzie te 5 komentarzy to proszę komentujcie też inne posty, bo ja nie pisze tego dla siebie tylko dla was i proszę was o małe wynagrodzenie. Anonimy też mogą komentować! Im więcej komentarzy tym częściej będę dodawać imaginy!
                                                                                                Love you xoxo
                                                                                       Hope...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***