Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

piątek, 7 marca 2014

Rozdział ósmy: 'Czym jesteś?'

Wielki powrót Kate! Wracam kontynuować moje opowiadanie! 
Zapraszam na rozdział ósmy. Zauważyłam kilka nowych gadżetów i nowy wygląd ;)
                                Rozdział siódmy: 'Przepraszam'
-Harry wiem, że jest to dla ciebie trudny temat, ale Taylor tak po prostu z tobą zerwała?
-Nie Julia. Sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Ona już była z innym chłopakiem i na oczach wszystkich mi go przedstawiła.
-Harry tak mi przykro.
-Nie nie mów tak. Nienawidzę tego.
-Dobrze. Mogę coś dla ciebie zrobić?
-Nie wszystko mam dziękuję.
-Dobrze. Harry ja już muszę iść. Mogę jutro przyjść?
-Jasne przychodź! Do jutra papa!
-Pa!
Wyszłam z sali i podeszłam do Tom'a, który stał z jakąś dziewczyną i wrzeszczeli. Przysłuchałam się ich rozmowie.
-Jezus!Taylor wiesz, że ona dla mnie nic nie znaczy!
-No to z nią zerwij!
-Dobrze, ale jeszcze nie teraz kochanie.- i ją pocałował. musiałam to przerwać.
-kto to jest siva!?
-julia to jest taylor...
-jestem dziewczyną sivy 
-dziewczyną?!
-julia to nie tak jak myślisz
-nieodzywaj sie do mnie z nami koniec. aha do mojego domu nie masz co przyjeżdżać, bo wszystkie swoje rzeczy znajdziesz w śmieciach!!!
znów pobiegłam do sali harryego.
-pamiętasz jak miał na imię chłopak z którym zdradziła cię taylor?
-tak on miał na imię siva. on chyba gra w zespole the wanted.
-jpdrl. czyli to prawda. taylor zdradziła cię z moim nowym byłym chłopakiem który dzisiaj rano wyznał  mi miłość a potem całował się z panią swift 
-co?!
-przykro mi. ja ide do chłopaków. pa!
wyszłam z sali harryego i znów zobaczyłam toma 
-czym jesteś?
koniec rozdziału! 
                                                       kate :*

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba i czekam na wiecej. Pozdrawiam i życze weny :D . Zapraszam do mnie http://trzyslowanajpiekniejsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***