Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

piątek, 29 listopada 2013

Harry cz1

▶ Smutna historia o miłości - YouTube
Oczami (T.I.)
Dziś był najpiękniejszy dzień pod słońcem WALENTYNKI. Bardzo kocham to święto, bo to dziś pary pokazywały sobie jak bardzo się kochają. Ja dzisiejszy dzień spędzić miałam z moimi przyjaciółmi czyli z: Zayn'em, Liam'em, Niall'em, Louis'em i...  Harry'm. Harry traktuję mnie jak przyjaciółkę, ale ja czuje do niego coś więcej. Ja go kocham nie jak przyjaciela, lecz jak chłopaka, ale on nie czuję tego samego co ja on mnie kocha, ale jak przyjaciółkę. Jest mi ciężko, że nie mogę do niego podejść i go pocałować no, ale takie życie. Jedni mogą żyć z ukochaną osobą, a inni muszą dusić w sobie to uczucie. Ja byłam z tymi innymi. U chłopaków miałam być na 17.30, więc zostały mi 2h. Zaczęłam się szykować wzięłam prysznic, ubrałam się tak:Stylizacja szorty damskie, szorty ChillNorway, 895977 - Allani.pl
 makijaż: plus czerwona szminka. Włosy: zajęło mi to 1.30h więc postanowiłam zjeść jeszcze płatki z mlekiem i mogłam spokojnie dojść do willi chłopaków, która wyglądała tak:gdy zadzwoniłam dzwonkiem nie musiałam długo czekać otworzył mi Zayn przywitałam się z nim a potem z resztą zespołu postanowiliśmy obejrzeć film oczywiście jak to oni musieli włączyć jakiś horror. Mówiłam im, że nie no ale oni to oni Harry powiedział, że jak się boję to mogę się do niego przytulić. Był taki słodki.
Oczami Harry'ego
Byłem taki szczęśliwy, że (T.I.) siedzi koło mnie.
(T.I.): Harry boję się przytul mnie mocno!- powiedziała piękna dziewczyna a ja zrobiłem to o co mnie poprosiła, gdy zasnęła w połowie filmu zaniosłem ją do mojego pokoju i położyłem się obok niej i tak zasnęliśmy.


Podobało się? Mam nadzieję, że tak niedługo 2 część Harry'ego piszcie w komentarzach czy wam się podobało 2 część będzie dłuższa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***