Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

sobota, 30 listopada 2013

Niall

Aaa... Mam czas, żeby coś napisać. :)) No to zaczynamy teraz imagin z Niall'em. :*
                             Czytasz = komentujesz
(możesz nie musisz włączać)   ------>  ▶ Calvin Harris - I Need Your Love ft. Ellie Goulding - YouTube
*Oczami (T.I.)*
Byłam z Niall'em już 2 lata. Jutro jest nasza rocznica <3 Muszę się przygotować! Oto mój plan jutrzejszego dnia:
1. Wstać o 6.00
2. Pojechać do sklepu po sukienkę, buty i prezent 
3. Wrócić do domu
4. Ubrać sukienkę i buty
5. Pojechać do makijażystki
6. Pojechać do kosmetyczki
7. Pojechać do fryzjerki
8. Zarezerwować salę w kinie
9. Zarezerwować stolik w ekskluzywnej restauracji
10. Pojechać do domu Niall'a
11. Nie mówić mu gdzie jedziemy
12. Kino potem restauracja 
13. Prezent
14. Wracamy do mojego lub jego domu
                            KONIEC LISTY
Dobra lista co nie??? Dobra koniec pogadanek muszę się na jutro wyspać. 
*Dzień rocznicy*
Wstałam tak jak planowałam czyli o 6.00 zjadłam płatki i pojechałam po sukienkę, buty i prezent.
Sukienka: buty:  prezent dla Niall'a:    ubrałam się i pojechałam dalej makijaż: paznokcie:fryzura: punkty od 1 do 9 zrobione  no to jedziemy do domu Niall'a :))
*Przed domem Niall'a*
Zadzwoniłam dzwonkiem do domu Niall'a, a on jakby czytał mi w myślach był już ubrany w garnitur ;)
N: Cześć kotku! Ślicznie wyglądasz!
J: Cześć! Ty też!- pocałowałam go
N: No to gdzie jedziemy???
J: Zobaczysz!!!
N: No dobra
J: Poczekaj muszę ci związać chustkę na oczach, żebyś nie podglądał!
N: Ok, ale to jak chcesz tam pojechać?
J: Kolejna niespodzianka zdałam na prawko i mogę prowadzić!
N: Moje gratulacje!!!!!! :*
J: Dobra chodź!- zawiązałam mu na oczach chustkę i pojechaliśmy
Punkty od 1 do 11 zrobione :))))
*Po kinie*
*Oczami (T.I.)*
N: To było cudowne cała sala tylko dla nas jesteś kochana!
J: Czy ty myślisz, że to koniec???
N: No tak :)
J: To się mylisz kociaku!
I pojechaliśmy do restauracji. Zamówiliśmy swoje dania i Niall chciał wyjść, ale mu nie pozwoliłam.
J: Nie chcesz prezentu???
N: A co tam dla mnie masz?
J: Chodź i wyszłam z nim na parking gdzie pokazałam mu auto ;)
N: Jezus (T.I.) to jest moje wymarzone auto!!!
J: Jest TWOJE!!! Cieszysz się???
N: Jestem w niebo wzięty!!! Dziękuję!
J: Nie ma za co! Jedziemy?
N: Jasne
J: To ty jedź swoim, a ja pojadę swoim ;)
Moje auto:różowy cadillac <3
N: Ok jedziemy do mnie!
J: Dobra!
*W domu Niall'a*
*Oczami Niall'a*
Byłem bardzo zestresowany gdy otwierałem drzwi bo (T.I.) nie wiedziała co szykuję :*
*Oczami (T.I.)*
Weszliśmy do domu to co tam zobaczyłam było cudowne wszędzie pełno płatków róży i świeczek w kształcie serduszek <3
J: Niall ty to przygotowałeś???
N: No w zasadzie to tak jeszcze zanim pojechaliśmy do kina i restauracji podoba ci się???
J: Czy mi się podoba ja nie wiem co powiedzieć, a czekaj jednak wiem KOCHAM CIĘ!!!
N: JA CIEBIE TEŻ!!!
I się pocałowaliśmy. Usiedliśmy na kanapie, a Niall poszedł po 2 kieliszki i wino.
N: (T.I.) ja nie wiem jak Ci to powiedzieć, ale..... yyyyy....
J: Niall co się stało??? Mi możesz powiedzieć wszystko przecież wiesz!
N: No bo-uklęknął na jedno kolano-Czy ty (T.I. i T.N.) uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz panią Horan??? Wtedy otworzył pudełeczko pierścionek:


J: Niall... ja.. TAK zostanę TWOJĄ ŻONĄ!!!
N: Naprawdę???
J: Tak naprawdę!!!
I w tej chwili się pocałowaliśmy:

J: Kocham Cię!
N: Ja Ciebie bardziej!
                                                I żyli długo i szczęśliwie :*

I jak się podoba??? ja jestem z niego nawet dumna :) Plis KOMENTUJCIE zrobię dla was wszystko tylko KOMENTUJCIE błagam!!! Papatki! :**

1 komentarz:

  1. Super zapraszam do mnie : http://to-jest-ta-chwila-uwierz-w-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***