Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

piątek, 29 listopada 2013

Zayn cz1

▶ Sylwia Grzeszczak - Ksiezniczka - YouTube
Jestem z Zayn'em od 4 lat. Ostatnio ciągle się kłócimy nie wiem czemu :( Dzisiaj wstałam o 6.00 i postanowiłam zrobić śniadanie po 1h pracy śniadanko wyglądało tak: zaniosłam to oczywiście Zayn'owi do łóżka, gdy poczuł zapach naleśników od razu się obudził.
Z: Cześć kochanie!- gdy to powiedział powiedział pocałował mnie w usta.
J: Hej.- powiedziałam mniej entuzjastycznie, bo zdziwił mnie jego gest (pocałunek).
Z: Coś się stało???- powiedział z troską na twarzy.
J: Nic po prostu ostatnio ciągle się kłócimy i myślałam, że jesteś na mnie zły.- odpowiedziałam
Z: No bo wiesz ostatnio Paul powiedział nam, że chce żebyśmy zrobili trasę koncertową, która trwałaby 6 miesięcy.- mówiąc to miał łzy w oczach
J: Ale to chyba nie znaczy, że możesz się na mnie wyżywać prawda?- zapytałam
Z: Nie po prostu ja byłem taki zdenerwowany na samą myśl o wyjeździe na tak długo bez CIEBIE- zaakcentował ostatnie słowo
J: No tak, ale musisz to zrobić, bo ja nie mogę stać na przeszkodzie z resztą będziemy mogli gadać na skype'ie i przez telefon zobaczysz jakoś to będzie.- starałam się go pocieszyć
Z: Pewnie masz rację. Zadzwonię jeszcze dzisiaj do Paul'a, że się zgadzam.- ucieszyłam się jego odpowiedzią.
J: Dobra to jedz te naleśniki, a ja się ubiorę-powiedziałam, a mój strój był taki:włosy spięłam tak: oraz taki makijaż:  stylizacja na dziś skończona.
Z: Ładnie wyglądasz kotku.- powiedział uśmiechnięty Zayn, który wyglądał tak:

J: Dziękuję ty też ładnie wyglądasz- odpowiedziałam i pocałowałam go w usta
Z: Kocham Cię!-mówiąc to wziął mnie jak pannę młodą i nas obkręcił  wokół własnej osi.
J: Ja Ciebie też kochanie!- i go pocałowałam
Z: Dobra to co dziś robimy?-zapytał
J: Nie wiem może idziemy do jakiś sklepów z ciuchami?- odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
Z: Jeśli chcesz to pewnie moja księżniczko- odpowiedział
J: Super to chodź!- i wyszliśmy z domu
Wsiedliśmy do auta Malik'a, które wygląda tak:
jechaliśmy jakieś 20 min... CD nastąpi.


Hej jak podoba się? Sorry, że takie krótkie, ale nie miałam czasu tego napisać... ;( chciałam żeby tego byłam 1 część ale nie wyszło trudno jutro dodam za to ok 5 imaginów i dokończenia Harry'ego i Zayn'a przynajmniej się postaram.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***