Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

piątek, 17 stycznia 2014

Louis (urodzinowy)

Imagin urodzinowy z Louis'em dla: !Marchewka! Wszystkiego najlepszego xoxo Mam nadzieję, że wszystkie Twoje marzenia się spełnią i, że spodoba Ci się imagin :*

-Nie Louis! Powiedz mi szczerze!
-Słucham Cię obiecuję, że odpowiem szczerze
-Kochasz mnie?
-Tak
-To dlaczego...
-Dlaczego spotkałem się z tamtą dziewczyną?
-Tak
-Zobaczysz dzisiaj kochanie

-Ok
-Bądź gotowa na 19.00 dobrze?
-Ok która godzina?
-16.00
-Ok mam 3h.
Poszłam na górę do łazienki i umyłam się co zajęło mi 1h. Mało czasu...Szybko wybrałam taki strój KLIK KLIK zajęło mi to 30 minut. Włosy uczesałam w 30 minut w taki sposób KLIK KLIK makijaż KLIK KLIK zajęło mi to 45 minut
-Kochanie gotowa jesteś?
-Jeszcze chwilka!
Szybko pomalowałam paznokcie KLIK KLIK i po 15 minutach schodziłam na dół
-I jak Ci się podoba?
-Wyglądasz cudownie!
-A ty co taki wystrojony?
-Nie ważne... Chodź już-powiedział i chwycił moją rękę
Otworzył mi drzwi od strony pasażera, a sam usiadł na miejscu kierowcy.
-Gdzie jedziemy?
-Zobaczysz
-Nie mogę się doczekać!
-Ja też...O jesteśmy na miejscu
-Żarty?-powiedziałam kiedy zobaczyłam najdroższą restaurację w Londynie
-Nie-powiedział uśmiechając się do mnie
Cały czas było strasznie romantycznie... Aż za romantycznie... Widziałam, że Louis się stresuję
Po chwili zobaczyłam jak szuka czegoś w marynarce i klęka przedrze mną
-Czy ty (T.I.) (T.N.) uczynisz mnie najszczęśliwszym mężczyzną na ziemi i spełnisz moje marzenie zostając panią Tomlinson?
-Ja...ja...TAK!
Krótki, bo nie mam czasu (znowu) ;c Kot po operacji i trzeba się nim opiekować Postaram się napisać jeszcze jakiś
                                                           forever and always xoxo

1 komentarz:

  1. Jeju... Dziękuję xXKlaudiaXx mówiłą mi, żebym dzisiaj weszła,a le nie spodziewałam się imaginu dla mnie ;*
    Jeszcze raz dzięki imagin S-U-P-E-R <3
    !Marchewka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***