Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

sobota, 18 stycznia 2014

Niall

Na potrzeby tego imaginu One Direction nie istnieje!
 Imagin z Niall'em dla: ~Kinia~ 



Przyjaźnie się z Niall'em od 4 roku życia. Wszystko robimy razem. Nie wyobrażam sobie życia bez niego. Właśnie szłam z Niall'em do kina. 
-Na jaki idziemy film?-zapytałam przerywając niezręczną ciszę 
-Nie chce iść do kina (T.I.)-zdziwiła mnie jego odpowiedź
-Chcesz iść na pizzę?
-Nie-
-AYFKM?! Ty nie chcesz iść na pizzę nie możliwe
-Po prostu nie jestem głodny
-Ej! Niall jesteś chory czy c... Aaa... Już wiem...
-Co Ty możesz wiedzieć?
-Zakochałeś się tak?
-Jesteśmy przyjaciółmi tak? Mogę Ci ufać
-Najlepszymi przyjaciółmi możesz mi zaufać-zapewniłam go
-Tak zakochałem się
-Dobra przygotuj się na serie pytań: Kim ona jest? Znam ją? Gdzie mieszka? Ile ma lat? 
-Słuchaj (T.I.) nie chcę o tym mówić
-Niall jesteś jakiś dziwny ja idę do domu ok?
-Ok zadzwoń jak już będziesz w domu
*Niall*
(T.I.) myśli, że jestem dziwny, a to nie tak... ja po prostu ją kocham. Widziałem jeszcze jak odchodzi. Teraz, albo nigdy Niall.
-(T.I.) czekaj!-zawołałem i pobiegłem do niej
-Chciałem odpowiedzieć na Twoje pytania ok?
-Ok
-A więc: Znasz ją. Ma 19 lat. Mieszka w Londynie. I właśnie stoi przede mną.
*(T.I.)*
Ostatnie zdanie mną wstrząsnęło i to porządnie. Nic nie powiedziałam. Zauważyłam jak Niall powoli zbliża swoją głowę do mojej. Ja chyba też go kochałam. Szybko przyciągnęłam jego usta do moich.
-Kocham Cię Niall
-A ja kocham Ciebie 
Krótki następny będzie długi :* Dlatego ten jest taki straaaaaasznie krótki.
                                                              forever and always xoxo



1 komentarz:

  1. THX
    Nawet spoko tylko szkoda, że taki krótki...
    A wiesz kiedy Kate doda nowy rozdział?
    ~Kinia~

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***