Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

niedziela, 29 grudnia 2013

Cześć :*

Hej!!! Tak jak Wam już Julia pisała mam na imię Kasia ;)
1. Jestem Kasia Mańkowska
2. Tak jak Julia jestem z Bydgoszczy
3. Mam 13 lat
4. Od niedawna jestem DIRECTIONER (Julia mnie w to wkręciła)
5. Mam młodszą siostrę Klaudię w wieku 5 lat
6. Mam psa - owczarka o imieniu Simba (imię wymyśliła moja siostra)
7. Z One Direction najbardziej lubię kocham Niall'a
8. Lubię jeszcze Little Mix i Big Time Rush
9. Podpisywać będę się tak jako Kate :*
10. W ZAWIESZENIU bloga napiszę jakiś imagin :)
11. Tak jak Jula pisała nie mam konta więc dodajemy z jednego:)
 To tyle dzięki za przeczytanie :)
                                                                                Kate :*           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***