Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Zayn cz3

Hej! Co tam u Was? Ja ciągle tylko nauka, nauka i nauka... ;c No, ale Was nie mogłam zostawić i tak ogólnie to zapomniałam o tym imaginie... No niestety... Ale już pisze jak coś to będzie chyba ostatnia część i błagam komentujcie to mnie motywuje do dalszej pracy :)
Z: Fajnie! Dziękuję! Kocham Cię!
J: Nie ma za co i też Cię kocham!
Z: Idziemy dzisiaj na jakąś imprezę?
J: Jasne!
Z: Ale najpierw zjedzmy śniadanko dobrze?
J: Oczywiście skarbie. - pocałunek: 
*Po śniadaniu*
*Oczami Zayn'a*
(T.I.): Idę sobie wyszykować ciuchy na imprezę ok?-wiedziałem, że to powie :))
J: Oczywiście skarbie!
(T.I.): O której wychodzimy?
J: O 18.00
(T.I.): A która jest?
J: 9.00 masz sporo czasu!
(T.I.): Dzięki!
*Oczami (T.I.)*
Po 30 minutowym wyborze właściwej stylizacji wybrałam to:





postanowiłam, że włosy zepnę tak:
J: Już mam wszystko wybrane!
Z: Już jest 13.30
J: Co?!
Z: Chodź tu do mnie!
J: Ok!
Z: Kocham Cię najbardziej na świecie wiesz?
J: Wiem i czuję to samo!
Z: No i dobrze skarbie! 
J: Zayn muszę zacząć się szykować wiesz?
Z: Wiem :)
J: To ja idę
Z: Ok
Wykąpałam się co zajęło mi 1.30h. Ubrałam się zostały mi 3h. Fryzura zostały 2.30h. Makijaż taki:   malowanie się zajęło mi 1h czyli zostało mi 1.30h.
J: I jak Zayn podoba się?
Z: Jasne wyglądasz pięknie zresztą jak zwykle!
J: Dziękuję 
Z: Ja tylko mówię prawdę kochanie!
J: Co porabiasz?
Z: Czytam gazetę.
Gadaliśmy przez 1h i trzeba było wychodzić.
Ciąg Dalszy Nastąpi... 
Jutro skończę ten imagin narazie nie miałam czasu, bo chciałam zrobić z tego ostatnią część, ale nie wyszło... Trudno! Kocham Was!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***