Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

piątek, 6 grudnia 2013

Zayn cz4

Hey!!!! Czo tam??? Jestem taka szczęśliwa, że w końcu znów piszę imagina!!! Więc zapraszam do czytania imagina o Zayn'ie tym razem to napewno już koniec ;3 Wkręciłam się w czytanie tego bloga zapraszam na niego:http://gottabemineharrystyles.blogspot.com
Calvin Harris - I Need Your Love ft. Ellie Goulding - YouTube
Z: Chodź musimy już wychodzić.
J: Ok
*Przed klubem*
J: No chodź już!!!-mówiłam do Zayn'a, bo on uważał, że to najdzikszy klub w Londynie. Nawet nie wiem kiedy się taki stał kiedyś to był jego ulubiony klub...
Z: A będziesz cały czas przy mnie???
J: Przecież wiesz, że tak!- powiedziałam i go pocałowałam: 
J: Kocham Cię!
Z: Ja ciebie też kochanie no to chodź
J: Tak!
*W klubie*
J: Widzisz jak tu super?
Z: Taaa jasne extra...
J: No o co Ci znowu chodzi???
Z: O nic idziemy się napić?
J: No dobra chodź.
J: 2 razy wódkę poproszę!
B: Robi się!!!
Z: Od kiedy ty pijesz wódkę?!
J: Od kiedy Cię poznałam kochanie i wyluzuj trochę!!!
Z: Ok.....
B: Proszę!
J: Dzięki- podałam Zayn'owi jeden kieliszek, a drugi wzięłam ja. :)
Z: Chodź potańczyć!!
J: OK!!!
*4.00 rano*
Z: Ej może chodź już co?
J: Ok to cho!
*W domu*
J: ALE BYŁO SUPER!!! KOCHAM CIĘ!!!!!
Z: Ja Ciebie też!
                                                   KONIEC
Nie miałam pomysłu więc denne :c Dziś już nic nie napisze :(((
Ale jutro TAK NA 10000000%!!!! Jak tam mikołajki? Kocham Was!!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***