Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

czwartek, 19 grudnia 2013

Harry cz1


Hej! Dawno nic nie dodałam więc przepraszam ;c Czas na imagin z Harry'm zachęcam do czytania :*
*Oczami Harry'ego*
Jeszcze wczoraj zrobiłbym dla niej wszystko, a dzisiaj już dla mnie nie żyje. Kto? (T.I.). Tak moja (T.I.). Ta niewinna, kochająca mnie moja dziewczyna.Niestety to już przeszłość...Kocham ją Kochałem ją, a ona wbiła mi nóż w serce. Kogo ja oszukuję nadal ją KOCHAM
Wspomnienie:
H: Cześć, jak było na imprezie?- zapytałem
T: Nudno bo bez ciebie- taa... jasne
H: Nie przesadzaj!
T: No naprawdę tak mi Cię brakowało, że NIC nie pamiętam- NIC??!!
H: Co?!-zmartwiłem się (ta może wtedy kiedy nie widziałem co ONA i ON mi zrobili)
T: Nooo... Ale kumasz ja się upiłam takie dziwne co?
H: I to bardzo!!!
T: Wiesz co?
H: Co?
J: Kocham Cię.
H: Ja ciebie bardziej-teraz już to wiem na 100%
J: Co oglądasz?
H: PLOTKA TV a co?
J: Przecież tego nie lubisz.
H: Nie wiem tak jakoś nic nie ma w tej telewizji.
*Twoimi oczami*
Co ja zrobiłam?! Najchętniej bym się teraz zabiła... Dlaczego akurat ja?!!? Dlaczego?!!!!? Przecież ja go kocham i on mnie też kocha, co ja sobie uzmysławiam on mnie  nienawidzi od wczoraj.
Wspomnienie:
Oglądał PLOTKA TV ja zaczęłam go całować nie sądziłam, że paparazi będą w klubie, a jednak... 
H: Co to kurwa jest?!- powiedział pokazując palcem na telewizor od ruchowo spojrzałam, a tam zdjęcia moje i JEGO (nie Harry'ego rzecz jasna) jak się całujemy, a potem wychodzimy trzymając się za rękę z klubu.
J: Harry to nie tak jak myślisz... ja...-przerwał mi
H: A niby jak?! Co ty?!
J: Kocham Cię...
H: Właśnie po tych zdjęciach widać jak mnie kochasz!!! Wiesz co nie chce mi się słuchać twoich wyjaśnień! WYNOŚ SIĘ Z TĄD! WYNOŚ SIĘ Z MOJEGO DOMU!!!- ostatnie 2 zdania bardzo mocno zabolały
J: Dobrze-poszłam się spakować
J: Żegnaj Harry...
H: Żegnam
J: Kocham Cię...
CDN...
Jak dalej potoczy się ta historia??? Jutro druga część :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***