Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Liam + dziękuję 1 ważnej ososbie

                             Czytasz = komentujesz
Hej! Dziś imagin z Li mam nadzieję, że się spodoba :) Postaram się dziś napisać jeszcze około 2 imaginów. Przepraszam, że wcoraj pojawił się tylko jeden :cc Pragnę bardzooo podziękować tej osobie: Emma Payne za to, że jako pierwsza dodała kom do mojego bloga i oczywiści zapraszam na jej bloga -------> http://to-jest-ta-chwila-uwierz-w-siebie.blogspot.com/ i pragnę zadedykować tego imagina właśnie Emmie Payne jeszcze raz dzięki. :*
*Ranek*
*Oczami (T.I.)*
Obudziłam się o 6.00, czyli jak zwykle przed Liam'em. Jestem z nim od niedawna, bo dopiero od miesiąca, ale kocham Go najbardziej na świecie. Ubrałam się w to: 


 i postanowiłam zrobić zakupy, więc wyszłam.
*W domu po zakupach*  Zapomniałam dodać dziewczyna ma na imię Emma :)
*Oczami Emmy*
Weszłam do domu, Li już nie spał.
J: Cześć kotku!
Li: Hej!
J: Co chcesz na śniadanko?
Li: Zaskocz mnie!
J: Okej. Sam tego chciałeś!


*15 minut później*

J: Masz!- i podałam mu śniadanie:
Li: Dziękuję!
J: nie ma za co!
Li: A ty nic nie zjesz księżniczko?
J: Nie nie jestem głodna
Li: No dobra niech Ci będzie ;)
J: Kocham Cię wiesz?
Li: Wiem. Też Cię kocham
J: Pójdziemy dziś do kina?
Li: Pewnie.
J: A na którą?
Li: 17
J: ok :)
*Godzina 15.00* 
*Oczami Liam'a*
J: Emma gdzie jesteś?
E: Szykuję się do kina!!!
J: Ale jest dopiero 15.00
E: Co?!?!
J: No tak!
E: Aaa muszę się pospieszyć!
*Oczami Emmy*
Wybrałam taki zestaw:
oczy: włosy:wszystko zajęło mi 1h i 30min
Li: Hej kochanie gotowa?-pocałował mnie:

Li: Kocham Cię!!
J: Ja ciebie też Li!
J: Chodźmy już. :)
Li: Ok
Auto Liam'a:

*Po filmie*
Li: Chcesz jeszcze gdzieś iść?
J: Nie kotku jestem zmęczona :)
Li: To chodź do domu.
Ciąg Dalszy Nastąpi :)
Jeszcze raz hej! I jak się podoba??? Kocham Was jeszcze raz dzięki Emma :* Następna część z Li +18 dodam jutro albo dzisiaj zależy od komentarzy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***