Translate

Czytelnicy

Uwaga!

W imaginach i opowiadaniach mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Proszę!

Proszę skomentuj imagin nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości ;)

Statystyka

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Liam cz2 (+18)

Hej! Pisze na szybko więc nie będzie to idealny imagin... Ale się postaram :) Zapraszam do czytania i komentowania ;)
Jechaliśmy jakieś 30 minut i dojechaliśmy do domu.
*W domu* 
*Oczami Emmy*
J: Chodź do sypialni.
Li: Ok za chwilę będę!!
J: Oki
Liam przyszedł po 10 minutach. Zaczęliśmy się całować:

Li: Kocham cię!
J: Ok ja ciebie też!
I wróciliśmy do poprzedniej czynności :)
Po chwili byliśmy już nadzy ;)
Li: Masz prezerwatywy?
J: Są gdzieś w szafce poczekaj!
Li: Ok
J: Znalazłam!
Li: To chodź tu!
Najpierw Liam wchodził powoli potem coraz szybciej i się rozkręciliśmy
*2h później*
Li: Byłaś cudowna!
J: ty też :)


Mówiłam jakaś tragedia ;c Mam nadzieję, że chociaż trochę się wam podoba :) Zapraszam do komentowania :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Kocham cię :***